contoh fesyen terbaru bagi girl
Sabtu, 17 Disember 2011 | 7:24 PG | 0 comments





HALU.....bha ney hari sya nak ceta kan tntg skirt ney..korang nmpk ka tu cntk kan susah tau nak cri skirt cam ney paling2 ada d jual kat koran je hehe..sye ada serupa dgn skirt ney cntk tau eheheh..tp tu la jarang sye guna sye guna pun untuk parti..oo ya jika nak tau d mana kedai ya korang pergi ke kk ye bab ia bnyk d jual d sna dan mcm2 ada tau..harga dai RM39.90 ek..skirt ney memg  sesuai bagi pompuan yg cute je hehe...korang blh guna kan jln2 pergi ke mana2 je jika nak guna skirt ney k