my camera nikon and canon
Rabu, 16 November 2011 | 8:34 PTG | 0 comments



hello hello!!!ok skrg aq akan ceta kan tntg camera nikon aq ni hehehe..camera ni selalu sye bawa jln2 x kira pergi skula hehehe coz sye org ye suka tangkap gmbr hehehe x kesah pun gmbr spe yg penting cntik d nmpk hehe..camera ni ramai remaja guna ye..sebab camera nikon sngt cntik kalu kta guna dan pandangan ya pun sngt menarik jg ye korang...rugi tau kalu korang x dpt camera nikon hehehe tp x pew kalu korang ada duit korang blh jg beli ye hehe alah sye bkn ye nak temberang pun tp apa yg sye ckp ni btl le hehehe so korang jgn mrh kat aq ye huhuhu lagi pun sye ni baik jg kalu korang baik kat aq.aq pun baik kat korang jg ni hehe..camera ni korang blh gmbr sape2 je yg korang suka sebab ramaja skrg ni suka bergmbr guna nikon sebab nikon ni bgs jg yerrrr hehe..tu la ramai remaja guna nikon hehehe...apa pun sye minta maaf ye sye bukan ye nak tayang ye hehehe k la korang sye x tau nak ckp pe sdh ni hihihi bye JANGAN LUPA LIKE YE!!!