koleksi minyak wangi
Rabu, 16 November 2011 | 1:43 PG | 0 comments

Saya memg cukup suka dgn purfume ni bab ia sngt wangi.wangi ya blh d kata kan 24 jam jika korang guna ni bab minyak wangi ni sngt mahal dan susah nak cari jg ye kwn2.jika korang nak sngt minyak wangi ni korang blh jg pergi ke kedai minyak wangi bab d kedai ya mcm2 ada ye hehe rugi tu kalu x dpt minyak wangi yg paling wangi ni hehehehehe.ni pun sye beli dgn duit sye sendiri huhuhu..kalu korang ada duit korang beli la ek!!!kalau aq guna minyak wangi ni msti kwn2 aq jeles tau hehehe lagi pun minyak wangi ni jarang ada jg bab ia dri luar negara jg hehehe..korang2 blh jg tnyk2 tntg minyak wangi dgn aq ni korang jgn malu2 ye dan jgn segan2 dgn momo ok hehehehe.minyak wangi ni memg kuat bau ye tau.kalau korang jln bau ye x kan hilang jg bab ia 24jam jg..so kalu nak beli korang pergi ke kedai minyak wangi kalau korang x tau tnyk aq je ok.so smpi sini je yg blh aq kasih tau korang ok hehehe!!